مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-24پزشكي

آخرین وضعیت کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین وضعیت کروناویروس در این استان را تشریح کرد.

- پرویز یزدان پناه در نشست استانی ستاد کرونا کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدا کرونا تا کنون 20 هزار و 107 نفر افراد مشکوک و قطعی در بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری شده اند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 272 نفر بیمار قطعی و مشکوک کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 117 نفر قطعی و مثبت و 17 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری ویروسی تاکنون 51 هزار و 748 نفر از بیماران کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد به بهبودی کامل رسیده اند و حدود 2 هزار نفر نیز در قرنطینه هستند و بهبودی نسبی دارند.

یزدان پناه تصریح کرد: از ابتدای شروع کرونا ویروس تاکنون 724 مورد فوت کرونای در استان به ثبت رسیده که از این تعداد از این تعداد 703 مورد با تست مثبت بوده و 21 مورد با سی تی اسکن مثبت بوده است و همچنین 623 فوت دارای بیماری زمینه ای و 101 فوت نیز فاقد بیماری زمینه ای بوده اند.

وی ادامه داد: میانگین سنی فوتی های کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد 68 سال و میانگین سنی مبتلایان کرونایی در سطح این استان 42 سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد