مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:352021-07-24پزشكي

تزریق روزانه 20 هزار دز واکسن کرونا در البرز


رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ظرفیت تزریق واکسن از روزی 2 هزار دز به 20 هزار دز افزایش یافته و تاکنون بیش از سیصد و هفتاد و پنج هزار واکسن در نوبت اول و دوم تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد فتحی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از مرکز تجمعی واکسیناسیون گفت: با تلاش تیم های بهداشتی مراحل تزریق واکسیناسیون بسیار خوب و دقیق در استان در حال انجام است.

وی افزود: مراجعین در بدو ورود با دقت تب سنجی می شوند سپس در صندلی هایی که با رعایت پروتکل های بهداشتی قرار داده شده دقایقی را در انتظار می مانند سپس مشخصات آنان در سامانه ثبت می شود و سپس تزریق واکسن صورت می گیرد و بعد از 20 دقیقه در محل زیر نظر پزشک می مانند و سپس محل را ترک می کنند.

دکتر فتحی ادامه داد: با همت و تلاش معاونت بهداشتی ظرفیت تزریق واکسن از روزی 2 هزار دز به 20 هزار دز افزایش یافته و تاکنون بیش از سیصد و هفتاد و پنج هزار واکسن در نوبت اول و دوم در استان البرز تزریق شده است.

رییس دانشگاه خاطر نشان کرد برای افزایش ظرفیت واکسیناسیون نیاز به تعداد مراکز بیشتری داریم و از سایر دستگاه های اجرایی استان می خواهیم که در این امر با دانشگاه همیاری داشته و مراکز خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی البرز بگذارند تا بتوانیم ظرفیت واکسیناسیون را افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق روزانه 20 هزار دز واکسن کرونا در البرز

تزریق روزانه 20 هزار دز واکسن کرونا در البرز