مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-24پزشكي

مهم ترین مطالبه فیزیوتراپیست ها محقق نشده است


نایب رییس انجمن فیزیوتراپی ایران، با اشاره به نقش فیزیوتراپیست ها در مقابله با عوارض کرونا، از اینکه مهم ترین مطالبه فیزیوتراپیست ها هنوز محقق نشده است، - از متولیان نظام سلامت گلایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست خبری روز جهانی فیزیوتراپی با حضور هیأت رییسه انجمن فیزیوتراپی ایران، روز شنبه دوم مرداد 1400 در محل انجمن برگزار شد.

علیرضا شهاب مسئول شاخه ورزشی انجمن فیزیوتراپی ایران در این نشست، گفت: فقر حرکتی در زندگی روزمره منجر به ناهنجاری هایی می شود که سطح کیفیت زندگی را کاهش می دهد و هزینه های اقتصادی را متحمل سیستم درمان خواهد کرد.

وی افزود: انجمن فیزیوتراپی ایران برای ایجاد جامعه ای شاداب وارد عمل شده و در دوران کرونایی آموزش های همگانی و عمومی را در فضای مجاز گسترش داده است.

شهاب با بیان اینکه حفظ سلامت ورزشکاران به عنوان سرمایه های کشور در دوران کرونایی امری مهم است، ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و کاهش طول دوره تمرینات، آسیب های زیاد ی به ورزشکاران وارد شد اما همکاران فیزیوتراپیست تلاش کردند برای رسیدن به اهداف قهرمانی حداقل ابتلاء به کرونا را در این قشر داشته باشیم.

این فیزیوتراپیست همچنین به فعالیت افراد غیرحرفه ای در امر فیزیوتراپی که در فضای مجازی تبلیغات زیادی می شود، اشاره کرد و افزود: شمار این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مطالبه فیزیوتراپیست ها محقق نشده است

مهم ترین مطالبه فیزیوتراپیست ها محقق نشده است