مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:102021-07-24اجتماعي

آغاز تزریق واکسن کرونا به رانندگان حمل ونقل عمومی شهری و برون شهری قم


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به آغاز تزریق واکسن کرونا به رانندگان حمل ونقل عمومی شهری و برون شهری قم گفت: بیش از 20 هزار واکسن برای تزریق به کلیه رانندگان حمل ونقل عمومی شهری و برون شهری در قم پیش پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان با اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون رانندگان حمل ونقل عمومی استان و شهر قم اظهار داشت: مکاتبات زیادی در این زمینه با وزارت بهداشت صورت گرفت و با پیگیری های ستاد مقابله با کرونای استان، مجوز تزریق واکسن برای حمل ونقل عمومی استان گرفته شد.

وی با تشکر از پیگیری ها و اهتمام ویژه استاندار و تلاش های رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز بهداشت استان برای اخذ مجوز واکسیناسیون رانندگان حمل ونقل عمومی افزود: تزریق واکسن رانندگان اتوبوس درون شهری قم در روز پنجشنبه صورت گرفت و از روز یکشنبه نیز تزریق واکسن کرونای رانندگان تاکسی درون شهری قم به صورت خودرویی انجام می شود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اینکه 8 هزار راننده تاکسی و اتوبوس شهری واکسن دریافت خواهند کرد، تصریح کرد: تاکنون رانندگان تاکسی های بانوان واکسن در کنار رانندگان اتوبوس واکسن کرونا دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تزریق واکسن کرونا به رانندگان حمل ونقل عمومی شهری و برون شهری قم

آغاز تزریق واکسن کرونا به رانندگان حمل ونقل عمومی شهری و برون شهری قم