مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-24پزشكي

کرونای فاجعه بار در ریه های گلستان/ بستری روزانه 230 بیمار


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: شرایط کرونا در گلستان بحرانی است و مرگ ها دو رقمی شده و پیش بینی می شود این شرایط تا پایان هفته آینده به فاجعه تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا فاضل بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا به بحران کرونا در سطح استان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: نسبت به هفته گذشته و حتی نسبت به روز سه شنبه شاهد افزایش میزان بستری بیماران هستیم و روزانه 230 بیمار در بیمارستان های استان بستری می شوند و پیش بینی می شود روند تا پایان هفته به همین شکل باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: با وجود تذکرات بسیار زیاد به مردم شاهد رعایت دستورات بهداشتی در سطح بسیار پایینی هستیم.

فاضل گفت: امروز شرق استان به سمتی رفته که دیگر تخت بستری نداشته باشیم و شاید تا پایان هفته کل استان چنین شرایطی را تجربه کند.

وی افزود: نزدیک به یک هزار و 900 بیمار تحت درمان در سطح استان درمان، گروه های سنی بالای 60 سال با پوشش بالای 75 درصد واکسینه شدند.

فاضل گفت: ما حتی روزهای تعطیل در مراکز تجمیعی تزریق واکسن را انجام می دهیم و حتی مراکز جامع سلامت هم در ساعات اداری تزریق واکسن را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای فاجعه بار در ریه های گلستان/ بستری روزانه 230 بیمار

کرونای فاجعه بار در ریه های گلستان/ بستری روزانه 230 بیمار