مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-24پزشكي

شیب تند بستری بیماران کرونایی در کرمان/220 بیمار در بخش مراقبت های ویژه


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در سطح استان کرمان 30 بیمارستان داریم که 220 نفر بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه، 70 نفر تحت ونتیلاتور بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حمیدرضا رشیدی نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد استانی کرونا اظهار داشت: استان کرمان جز استان های با اوج زیاد و شیب تند بیماران کرونایی چه در زمینه بستری و چه سرپایی رو به رو است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 425 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان با تشخیص قطعی بیماری بستری هستند، گفت: در سطح استان کرمان 30 بیمارستان داریم که 220 نفر بیمار کرونایی در بخش ویژه، 70 نفر تحت ونتیلاتور بستری هستند و در حال حاضر بیش از 500 نفر بیمار  در بیمارستان های افضلی پور و پیامبر اعظم شهر کرمان بستری داریم.

رشیدی نژاد بیان داشت: به طور متوسط بستری روزانه بیمارستان های استان در هفته گذشته 497 نفر داشتیم که این آماردر حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان 150 نفر بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه در پیک قبلی بیماری در  آبان ماه و آذر ماه سال گذشته استان کرمان 203 بیمار فوت شدند، افزود: در پیک فعلی علاوه بر اینکه تعداد بیماران بستری شده و بدحال بیشتر از گذشته است اما تعداد آمار مرگ و میرهای کمتر از گذشته است که دلیل آن واکسیناسیون، افزایش تجهیزات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب تند بستری بیماران کرونایی در کرمان/220 بیمار در بخش مراقبت های ویژه

شیب تند بستری بیماران کرونایی در کرمان/220 بیمار در بخش مراقبت های ویژه