مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-24پزشكي

ممنوع شدن فعالیت برخی مشاغل در شهرهای قرمز خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی


مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به دلیل چرخش سریع بیماری دلتا در سطح کشور از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، دستور العمل ابلاغ شده که تا اطلاع بعدی برخی از مشاغل اجازه فعالیت ندارند که از آن جمله می توان به تالارهای پذیرایی سر پوشیده اشاره کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به دلیل چرخش سریع بیماری دلتا در سطح کشور از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، دستور العمل ابلاغ شده که تا اطلاع بعدی برخی از مشاغل اجازه فعالیت ندارند که از آن جمله می توان به تالارهای پذیرایی سر پوشیده اشاره کرد.

علی اصغر حسنی با اشاره به اینکه براساس این دستورالعمل برخی از مشاغل از 28 تیر ماه تا عادی شدن شرایط کرونا به دلیل زمینه سازی برای ازدحام جمعیت در محیط های سربسته اجازه فعالیت ندارند، خاطرنشان کرد: رستوران ها و قهوه خانه ها به صورت پذیرایی در فضای بسته اجازه فعالیت ندارند، البته می توانند به صورت بیرون بر به کار خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه تالارهای پذیرایی، سالن های سینما و تئاتر ، پاساژها و بازارهای سر بسته نیز از دیگر مشاغلی هستند که اجازه فعالیت ندارند، گفت: استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدن سازی، شهربازی و باغ وحش ها و نمایشگاه های عمومی و تخصصی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوع شدن فعالیت برخی مشاغل در شهرهای قرمز خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی

ممنوع شدن فعالیت برخی مشاغل در شهرهای قرمز خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی