مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:402021-07-24پزشكي

آغاز واکسیناسیون جانبازان بالای 25 درصد در زنجان


معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، از آغاز واکسیناسیون کرونای جانبازان بالای 25 درصد زنجانی خبر داد.

- ایسنا/زنجان معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، از آغاز واکسیناسیون کرونای جانبازان بالای 25 درصد زنجانی خبر داد.

علیرضا حیدری در گفت وگو با ایسنا، از آغاز واکسیناسیون کرونای جانبازان بالای 25 درصد زنجانی خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله از واکسیناسیون، جانبازان بالای 25 درصد از امروز تا 4 مردادماه واکسن دریافت می کنند.

وی افزود: طبق آمار، پیش بینی می شود 1771 نفر از جانبازان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند و این در حالی است که برای مشمولان پیامک دریافت واکسن ارسال می شود.

معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: مشمولان دریافت واکسن می توانند برای تزریق واکسن در شهر زنجان به سه پایگاه مشخص شده واقع در بزرگراه 22 بهمن، میدان مدرس جنب درمانگاه مطهری، شهرک الهیه ساختمان مدیریت بحران و پایگاه بسیج مزار شهدای پایین و در شهرستان ها به مراکز بهداشت شهرستان محل سکونت مراجعه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیش از این نیز 380 جانباز بالای 50 درصد زنجانی، جانبازان شیمیایی شدید، دو پا قطع، دو چشم نابینا و جانبازان نخاعی تا، روز چهارشنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون جانبازان بالای 25 درصد در زنجان

آغاز واکسیناسیون جانبازان بالای 25 درصد در زنجان