مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-24اقتصادي

بازگشت اختیارات بازرگانی محصولات کشاورزی به جهادکشاورزی از امروز دوم مرداد ماه


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: از امروز دوم مردادماه تمام اختیارات حوزه بازرگانی محصولات کشاورزی و شرکت بازرگانی دولتی همانند گذشته به وزارت جهاد کشاورزی بازگردانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در جلسه تنظیم بازار مرغ در خصوص بازگردانی اختیارات بازرگانی به وزارت جهادکشاورزی در پی پایان مهلت اجرای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مبنی بر لغو قانون انتزاع، اظهار داشت:  از امروز دوم مردادماه تمام اختیارات حوزه بازرگانی محصولات کشاورزی و شرکت بازرگانی دولتی همانند گذشته به وزارت جهادکشاورزی بازگردانده می شود.

وی با بیان اینکه وظایفی که در ماده یک و بند ( الف) قانون تمرکز وظایف بخش کشاورزی آمده است از امروز شنبه به جهاد کشاورزی برمی گردد گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سال 1398 اختیارات حوزه بازرگانی بخش کشاورزی شامل واردات، صادرات و قیمت گذاری محصولات کشاورزی به مدت 2 سال در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت و مهلت این مصوبه در 22 تیرماه سال جاری به پایان رسید.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به ماده یک قانون تمرکز وظایف بخش کشاورزی گفت: براساس ماده یک این قانون، کلیه اختیارات، وظایف و امور مربوط به سیاست گذاری، برنامه ریزی، نظارت و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت اختیارات بازرگانی محصولات کشاورزی به جهادکشاورزی از امروز دوم مرداد ماه

بازگشت اختیارات بازرگانی محصولات کشاورزی به جهادکشاورزی از امروز دوم مرداد ماه