مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-24سياسي

برگزاری اولین جشنواره رسانه و امر به معروف و نهی از منکر در کردستان


دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با هدف فرهنگ سازی در زمینه ترویج معروفات و پیشگیری از منکرات در جامعه و تبیین آموزه های دین اسلام به منظور اجرای کامل دستورات الهی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی .

- ایسنا/کردستان دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با هدف فرهنگ سازی در زمینه ترویج معروفات و پیشگیری از منکرات در جامعه و تبیین آموزه های دین اسلام به منظور اجرای کامل دستورات الهی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی با استفاده از ابزار رسانه، جشنواره رسانه و امر به معروف و نهی از منکر در کردستان را برگزار خواهد کرد.

محمود الله مرادی در جمع اصحاب رسانە اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با هدف فرهنگ سازی در زمینه ترویج معروفات و پیشگیری از منکرات در جامعه و تبیین آموزه های دین اسلام به منظور اجرای کامل دستورات الهی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی با استفاده از ابزار رسانه، جشنواره رسانه و امر به معروف و نهی از منکر برگزار می کند.

الله مرادی عنوان کرد: معرفی منکرات، ترویج معروفات، ارائه راهکارهای متفاوت برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، نقش امر به معروف و نهی از منکر در پیشرفت جوامع اسلامی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره رسانه و امر به معروف و نهی از منکر در کردستان

برگزاری اولین جشنواره رسانه و امر به معروف و نهی از منکر در کردستان