مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-24اقتصادي

سازمان ملل تشکیل کابینه ای با اختیارات کامل در لبنان را خواستار شد


لبنان از حدود یک سال و نیم قبل با بحران اقتصادی شدیدی مواجه است که موجب کاهش ارزش پول این کشور و کاهش شدید ذخایر ارزی در بانک مرکزی آن شده است.

- لبنان از حدود یک سال و نیم قبل با بحران اقتصادی شدیدی مواجه است که موجب کاهش ارزش پول این کشور و کاهش شدید ذخایر ارزی در بانک مرکزی آن شده است.

سازمان ملل از لبنان خواست کابینه ای با اختیارات کامل تشکیل دهد که بتواند این کشور را در مسیر بهبود اوضاع قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، فرحان حق، معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس مطبوعاتی در مقر این سازمان در نیویورک درباره درخواست سازمان ملل از لبنان برای تشکیل کابینه ای با اختیارات کامل که این کشور را در مسیر بهبود قرار دهد، اظهار کرد: جوانا ورونیکا، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در لبنان روز پنج شنبه در جلسه رایزنی شورای امنیت که پشت درهای بسته و با حضور جان پیر لاکروا، دبیرکل عملیات حفظ صلح برگزار شد، این درخواست را مطرح کرد.

معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در ادامه گفت: ورونیکا در گزارشی که در جلسه روز پنج شنبه شورای امنیت ارائه کرد، بر مشکلات اجتماعی، اقتصادی، مالی و سیاسی متعدد و انباشته شده در لبنان و تاثیر آن بر مردم تمرکز کرده و بار دیگر از طرف سازمان ملل تشکیل کابینه ای برخوردار از اختیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل تشکیل کابینه ای با اختیارات کامل در لبنان را خواستار شد

سازمان ملل تشکیل کابینه ای با اختیارات کامل در لبنان را خواستار شد