مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:302021-07-24سياسي

داشتن مهارت مهمتر از مدرک تحصیلی است/ با پشت میزنشینی چیزی درست نمی شود


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه آموزش های فنی و حرفه ای را گره گشای معضلات و مشکلات جامعه دانست و گفت: الان مدارک نظری زیاد کاربردی ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان که به مناسبت هفته ملی مهارت و کار آفرینی، صورت گرفت، بر ضرروت اطلاع رسانی آموزش های فنی و حرفه ای به عموم مردم تأکید شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید کشور را بتوانیم بسازیم، اگر فنی حرفه ای برای مردم و جوانان جا بیفتد مشکل بیکاری حل می شود، لذا باید اطلاع رسانی دقیق و جامع صورت گیرد تا خانواده ها در جریان این آموزش ها قرار گیرند.

وی افزود: با پشت میزنشینی کارها درست نمی شود، باید فرهنگ سازی کنیم تا دیدگاه جوانان و خانواده ها پیرامون کار و بیکاری عوض شود، همه کارها نباید در پشت میزنشینی تعریف شود و باید جوانان به سمت کارهای فنی و حرفه ای تمایل نشان دهند که خیلی سریع آنان را جذب بازار کار می کند.

علما با انتقاد از مدرک گرایی در جامعه، تأکید کرد: الان مدارک نظری زیاد کاربردی ندارد، نباید دنبال مدرک رفت زیرا مدرک های دانشگاهی زیاد کارایی ندارند، اگر برای مردم تعریف شود و مردم بدانند اینگونه جایگاهی وجود دارد، یقینا به شکل گسترده استقبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن مهارت مهمتر از مدرک تحصیلی است/ با پشت میزنشینی چیزی درست نمی شود

داشتن مهارت مهمتر از مدرک تحصیلی است/ با پشت میزنشینی چیزی درست نمی شود