مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-24اجتماعي

اشتغال 78 درصد از مهارت آموزان استان بوشهر


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: در حال حاضر بیش از 78 درصد از افرادی که مهارتی را در آموزشگاه های فنی و حرفه ای این استان فراگرفته اند، - اظهار داشت: شرکت در دوره های مهارت آموزی ضامن اشتغال آینده نوجوانان و جوانان است.

وی افزود: در زمان حاضر نزدیک به پنج هزار و 700 استاندارد آموزشی در چهار بخش کشاورزی، فرهنگی و هنر، خدمات و صنعت طراحی شده که استان بوشهر مجوز برگزاری همه استانداردهای آموزشی را دارد اما با عنایت به زیرساخت های موجود از این شمار 600 تا 700 حرفه با توجه به طرح تکاپو و سند مهارت آموزشی در این استان آموزش داده می شود.

دراهکی اضافه کرد: با توجه به زیرساخت های موجود سالانه به صورت میانگین 20 هزار نفر مهارت های فنی و حرفه ای را در 15 مرکز دولتی و 200 مرکز خصوصی با حضور 580 مربی در استان بوشهر فرا می گیرند.

تصویب 80 میلیارد ریال برای نوسازی تجهیزات فنی و حرفه ای بوشهر مدیر آموزش کل فنی و حرفه ای استان بوشهر از تصویب 80 میلیارد ریال برای نوسازی تجهیزات فنی و حرفه ای این استان خبر داد و گفت: امسال با همت سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای به روز کردن تجهیزات کارگاهی فنی و حرفه ای این استان 80 میلیارد ریال به تصویب رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 78 درصد از مهارت آموزان استان بوشهر

اشتغال 78 درصد از مهارت آموزان استان بوشهر