مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-24اقتصادي

تفاهم اتحادیه ناشران با خانه کتاب/ «کتاب» گران می شود


نائب رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران گفت: ما با خانه کتاب به تفاهمی رسیدیم که ناشران حق داشته باشند قیمت را افزایش دهند، البته فرض بر این است که ناشر بی جهت قیمت را افزوده نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، محمود آموزگار در مصاحبه با برنامه تقاطع فرهنگ رادیو گفت وگو در خصوص فروش کتب نایاب که توسط عده ای خاص صورت می گیرد، گفت: این قضیه با شرایط واقعی بازار تطبیق ندارد؛ از طرفی فروش کتاب های نایاب بحثی جدید نیست و همواره با این مسئله رو به رو بودیم که کتابی چاپ نمی شد ولی در بازار موجود بود.

وی با اشاره به اینکه بازار ایران در ضلع جنوب غربی میدان انقلاب، عمدتاً به فروش کتاب های نایاب و کمیاب مبادرت می کند، ادامه داد: عده ای معتقدند با گران شدن کاغذ، کتاب های موجود که با قیمتِ قبلی در بازار در دسترس است را احتکار کنند.

آموزگار چنین رویه ای را فانتزی و سورئالیستی خواند و تصریح کرد: فرض کنید در انتشارات کتابی با قیمت 3800 تومان وجود دارد و همچنان قابل عرضه است.

هر کس علاقمند باشد این کتاب را در خود ناشر می خرد و کسی پیدا نمی شود که این کتاب های موجود را بخرد و با قیمت بالاتری به فروش برساند.

این ناشر با سابقه کتاب در مصاحبه با رادیو گفت وگو، افزود: کتاب های حجیمی که کاغذ در قیمت تمام شده آن تاثیر دارد، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم اتحادیه ناشران با خانه کتاب/ «کتاب» گران می شود

تفاهم اتحادیه ناشران با خانه کتاب/ «کتاب» گران می شود