مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-24اجتماعي

سلامت آزمون وکالت توسط سازمان سنجش تایید شده است/ با شایعه پراکنان برخورد می کنیم


اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در اطلاعیه ای ضمن تاکید بر صحت و سلامت آزمون وکالت سال 1399 توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که «عوامل شایعه پراکنی که اعتبار نهاد وکالت را برنمی تابند» را تحت تعقیب قانونی قرار می دهد.

- اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در اطلاعیه ای ضمن تاکید بر صحت و سلامت آزمون وکالت سال 1399 توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که عوامل شایعه پراکنی که اعتبار نهاد وکالت را برنمی تابند را تحت تعقیب قانونی قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی شایعات کذب و بی اساس منتشره در روزهای اخیر در خصوص آزمون جذب کارآموز وکالت دادگستری سال 1399 به استحضار داوطلبان عزیز و همکاران گرامی می رساند: آزمون مذکور همچون سال های گذشته، در نهایت سلامت و دقت و با نظارت دقیق مراجع نظارتی سازمان سنجش آموزش کشور و توسط آن سازمان برگزار گردیده و صحت آن نیز توسط مراجع نظارتی سازمان سنجش آموزش کشور تأیید شده است.

ضمن تأکید بر عدم توجه به شایعات بی اساس مطروحه و سازمان یافته، اعلام می دارد عوامل شایعه پراکنی که اعتبار نهاد مستقل وکالت را برنمی تابند و جایگاه سازمان سنجش و احساسات داوطلبان عزیز را همچون مانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت آزمون وکالت توسط سازمان سنجش تایید شده است/ با شایعه پراکنان برخورد می کنیم

سلامت آزمون وکالت توسط سازمان سنجش تایید شده است/ با شایعه پراکنان برخورد می کنیم