مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-24اجتماعي

فراخوان جشنواره نقالان غدیر ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی


در آستانه عید ولایت، فراخوان جشنواره «نقالان غدیر» ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت واقعه غدیر خم همراه با آموزش نقالی در فضای مجازی برگزار می شود.

- در آستانه عید ولایت، فراخوان جشنواره نقالان غدیر ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت واقعه غدیر خم همراه با آموزش نقالی در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، این جشنواره در فضای مجازی برگزار می شود.

وی در خصوص نحوه اجرای جشنواره افزود: دختران و پسران کودک رده سنی 7 تا 11 ساله و نوجوانان رده سنی 12 تا 18 ساله می توانند تا هفتم مرداد ماه سالجاری و همزمان با روز عید غدیر خم، ویدیویی از اجرای نقالی خود از واقعه غدیر خم را به آدرسی که در سایت فرهنگسرا اعلام شده رجوع و ارسال نمایند تا در صفحه مجازی امیدهای فردا به نشانی @omidhayefarda منتشر گردد و یا اجرای نقالی خود را در فضای مجازی منتشر و صفحه امیدهای فردا را منشن یا تگ نمایند.

خسروی بروجنی ادامه داد: جهت آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با هنر نقالی، بسته آموزشی شامل مباحثی پیرامون تاریخچه نقالی، آداب مجلس و شیوه های رسیدن به نقش، آداب مجلس و تحلیل شخصیت در قالب ویدئو کلیپ هایی با حضور حسین طاهری و همچنین نمونه اجرای نقالی واقعه غدیر خم توسط هنرمندانی از جمله محمد رضا معجونی، فهیمه باروتچی و محمدعلی جلیلی نیز تهیه و تدوین و برای بهره مندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره نقالان غدیر ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی

فراخوان جشنواره نقالان غدیر ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی