مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-24سياسي

سپاه تا رفع کامل مشکل کنار مردم خوزستان است


تا رفع کامل مشکل به وجود آمده در زمینه تنش آبی در خوزستان، کنار مردم این استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در بازدید از روستاهای دارای تنش آبی در خوزستان اظهار کرد: با توجه به رهنمودهای روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مشکلات خوزستان که فرمودند مسئولان مشکلات خوزستان را جدی بگیرند، در این استان امروز حاضر شدیم تا مشکلات استان را بررسی و رفع کنیم.

سردار سلامی بیان کرد: خوزستان نه تنها برای ما مهم بلکه مقدس نیز هست و همانگونه که در سیل 98 کنار مردم بودیم هم اکنون نیز تا انتهای رفع مشکل کنار مردم خوزستان هستیم.

وی همچنین گفت: در طرح غدیر حدود 525 کیلومتر لوله با قطر 2 متر از منطقه شوش کشیده شده، که سوسنگرد، حمیدیه، 70 درصد آب اهواز، هویزه، شادگان، دارخوین، خرمشهر و آبادان را آبرسانی و این طرح توسط قرارگاه سازندگی در حال انجام است.

سردار سلامی در ادامه افزود: در بحران آبی اخیر نیز با تلاش نیروهای سپاه 60 دستگاه تانکر 30 هزار لیتری به صورت سیار در 87 روستا در حال آبرسانی هستند و امروز 40 دستگاه تانکر سیار دیگر نیز اضافه می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فاضلاب اهواز را یکی از مهم ترین مسائل این استان خواند و افزود: قرارداد طرح فاضلاب توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا منعقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه تا رفع کامل مشکل کنار مردم خوزستان است

سپاه تا رفع کامل مشکل کنار مردم خوزستان است