مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-24فناوري

بهرەمندی بیش از 172 هزار مشترک در بانه از خدمات مخابراتی


مدیر مخابرات منطقه کردستان در بازدید از مراکز مخابراتی شهرستان بانه و بررسی وضعیت آن ها به لحاظ کیفی و کمی، از بهره مندی 172 هزار و 513 مشترک از خدمات مخابراتی در سه حوزه دیتا، - ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان در بازدید از مراکز مخابراتی شهرستان بانه و بررسی وضعیت آن ها به لحاظ کیفی و کمی، از بهره مندی 172 هزار و 513 مشترک از خدمات مخابراتی در سه حوزه دیتا، سیار و تلفن ثابت خبرداد.

آزاد حکمت امروز شنبه (دوم مردادماه) در بازدید از دو مرکز شهید نصراللهی و ریموت شهرستان بانه به منظور کسب اطلاع از وضعیت امکانات و پتانسیل های موجود اظهار کرد: امکانات مخابراتی در شهرستان بانه با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات توسعه می یابد.

وی با اعلام اینکه ارائه خدمات مخابراتی مطلوب در حوزه های تلفن ثابت، سیار و دیتا از جمله استراتژی های مخابرات منطقه به مشتریان است خاطر نشان کرد: به همین منظور، توسعه زیرساخت های مخابراتی در شهرستان بانه با تامین تجهیزات و امکانات فنی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد با حضور مدیران و کارشناسان در خصوص بررسی وضعیت خدمات مخابراتی و امکانات لازم در شهرستان بانه افزود: طبق هماهنگی های به عمل آمده و برآورد تجهیزات نسبت به توسعه امکانات در این شهرستان اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرەمندی بیش از 172 هزار مشترک در بانه از خدمات مخابراتی

بهرەمندی بیش از 172 هزار مشترک در بانه از خدمات مخابراتی