مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-24سياسي

گروه های پرخطر واکسیناسیون کرونا را جدی بگیرند


استاندار زنجان با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی به کمتر از 48 درصد رسیده است، گفت: کاهش مراعات از طرف مردم، شیوع کرونا را افزایش می دهد و فشار بیشتری به بخش بهداشت و درمان وارد می کند.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی به کمتر از 48 درصد رسیده است، گفت: کاهش مراعات از طرف مردم، شیوع کرونا را افزایش می دهد و فشار بیشتری به بخش بهداشت و درمان وارد می کند.

فتح الله حقیقی پیش از ظهر امروز (2 مردادماه) در جلسه دیدار با هیئت های مذهبی استان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پس از دریافت دُز دوم واکسن کرونا، اظهار کرد: ایشان تاکید کردند که مراسم دینی در جای خود مهم است، اما اولویت با رعایت پروتکل های بهداشتی است و نباید در این امر سهل انگاری شود.

وی با اشاره به اینکه در مدت 17 ماه از شیوع کرونا، مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، جاری و ساری شده است، ابراز کرد: هر استانی این دستورالعمل ها را رعایت نکرده، میزان شیوع افزایش یافته و جان مردم را به خطر انداخته است.

استان زنجان به ازای هر 100 هزار نفر 147 تست کرونا گرفته، در حالی که این رقم در کشور 144 تست به ازای هر 100 هزار نفر بوده است و زنجان برای پیشرو بودن در شناسایی مبتلایان به کرونا مورد تقدیر سازمان بهداشت جهانی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های پرخطر واکسیناسیون کرونا را جدی بگیرند

گروه های پرخطر واکسیناسیون کرونا را جدی بگیرند