مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-24اقتصادي

قنوات خاموش 2 روستا در «خوسف» جان گرفت


رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی از احیای 2 رشته قنات در روستا های دستگرد و نوغاب خور شهرستان خوسف خبر داد و گفت: این قنوات با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان با کمک اعتباری دولت و مردم به اتمام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، مهدی هنری صبح امروز در مراسم احیا قنوات روستاهای نوغاب خور و دستگرد شهرستان خوسف، اظهار داشت: در جریان سیل اردیبهشت ماه سال جاری که در 3 شهرستان استان رخ داد، خسارات زیادی به بیش از 30 رشته قنات وارد شد و مشکلات عدیده ای برای کشاورزان ایجاد شد.

وی با اعلام اینکه سازمان بسیج سازندگی استان با هماهنگی مجموعه جهاد کشاورزی در فاز اول کار اجرایی 7 رشته قنات در 3 شهرستان بیرجند، خوسف و سربیشه را آغاز کرد، بیان داشت: اعتبار برآورد شده و مورد نیاز برای این 7 پروژه حدود 15 میلیارد ریال است.

رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اجرای پروژه های عمرانی محرومیت زدایی از مهم ترین برنامه های سازمان بسیج سازندگی است، تبیین کرد: اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در خراسان جنوبی که درگیر خشکسالی های چندین ساله است از اهمیت زیادی برخوردار است.

هنری با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در بخش احیا و مرمت قنوات، یادآور شد: یکی از اولویت های بسیج سازندگی پروژه های تأمین منابع آب کشاورزی و احیا و مرمت قنوات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قنوات خاموش 2 روستا در «خوسف» جان گرفت

قنوات خاموش 2 روستا در «خوسف» جان گرفت