مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-24سياسي

آموزش های فنی و حرفه ای باید به سمت خدمت به محرومان حرکت کند


نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس گفت: تاکنون آموزش های فنی و حرفه ای در مناطق محروم بسیار محدود بوده و لازم است آموزش های فنی و حرفه ای در مناطق محروم توسعه یابد.

- فاطمه محمدبیگی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهمنامه مابین سازمان فنی و حرفه ای استان و انجمن بیماران تالاسمی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امضای تفاهم نامه هایی از این دست به ما یادآور می شود سازمان ها و نهادها باید به سمت حمایت اقشار آسیب پذیر حرکت می کند.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جهت گیری به سمت محرومیت زدایی و رفع دغدغه های مردمی اتفاق مبارکی است، مردمی سازی فنی و حرفه ای از اهداف مهم ما است و به نظر می رسد تفاهم امروز در همین جهت بوده و انشاالله به خوبی به رسالت خود عمل خواهد کرد.

این مسئول تبیین کرد: در این جلسه در خصوص مهارت آموزی ها و خدمات فنی و حرفه ای و پیدا کردن نقاط مغفول در استان برای سرمایه گذاری و عدالت آموزشی در فنی و حرفه ای گفت و گو شد، به نظر می رسد سهم مناطق روستایی و مناطق محروم تا امروز بسیار کم بوده و سازمان فنی و حرفه ای هم اکنون به جبران این موضوع پرداخته و برنامه های خود را به این سمت سوق می دهد وتلاش ما این است که با سیل مهاجرت معکوسی که از شهرها به روستاها اتفاق می افتد ما همزمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های فنی و حرفه ای باید به سمت خدمت به محرومان حرکت کند

آموزش های فنی و حرفه ای باید به سمت خدمت به محرومان حرکت کند