مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-24اجتماعي

عملیات اجرایی بزرگترین سلول دفن بهداشتی پسماندهای بندرعباس آغاز شد


رییس سازمان پسماند شهرداری بندرعباس گفت: عملیات بزرگترین سلول بهداشتی و مهندسی پسماندهای شهر بندرعباس در سایت تل سیاه آغاز شده است.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان پسماند شهرداری بندرعباس گفت: عملیات بزرگترین سلول بهداشتی و مهندسی پسماندهای شهر بندرعباس در سایت تل سیاه آغاز شده است.

پوریا دروار صبح امروز (دوم مردادماه) با اعلام این خبر افزود: لند فیل مهندسی از مهمترین و ضروری ترین پروژه های زیرساخت هر شهر است که با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و دفن اصولی و بهداشتی پسماندها عملیات اجرایی این پروژه بزرگ آغاز شده است.

وی با اعلام اینکه سلول جدید دفن مهندسی و بهداشتی شهر بندرعباس با مساحت بیش از یک هکتار در سایت دفن تل سیاه در حال احداث است، یادآور شد: حجم این سلول بیش از 450 هزار مترمکعب است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه این پروژه با اعتبار 20 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: بعد از اتمام پروژه و طی ماه های آینده فعالیت این سلول آغاز خواهد شد.

دروار از آغاز مطالعات احداث کارخانه کمپوست در این سایت خبر داد و گفت: راه اندازی نیروگاه زباله سوز مکمل نیز در دست مطالعه است که پس از تکمیل مطالعات، فعالیت اجرایی آن آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی بزرگترین سلول دفن بهداشتی پسماندهای بندرعباس آغاز شد

عملیات اجرایی بزرگترین سلول دفن بهداشتی پسماندهای بندرعباس آغاز شد