مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-24سياسي

از مناطق الحاق شده به شهر همدان چه خبر؟ 


مدیر شهرداری منطقه 3 همدان با بیان اینکه عمده مشکل مناطق الحاق شده به شهر آسفالت آن هاست، گفت: متأسفانه آسفالت این مناطق وضعیت خوبی ندارد.

- ایسنا/همدان مدیر شهرداری منطقه 3 همدان با بیان اینکه عمده مشکل مناطق الحاق شده به شهر آسفالت آن هاست، گفت: متأسفانه آسفالت این مناطق وضعیت خوبی ندارد.

محمدرضا فیضی منش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه طرح الحاق به شهر سه روستای قاسم آباد، حسن آباد و علی آباد به شهر همدان دی ماه سال گذشته بود که نهایی شد، افزود: به محض اینکه شرکت آب و فاضلاب انشعابات و حفاری های این مناطق را انجام دهد آسفالت ریزی را آغاز می کنیم.

وی با بیان به اینکه شهرداری منتظر اجرای توسعه شبکه آب و فاضلاب در این مناطق است تا مشکل آسفالت را برطرف کند، تصریح کرد: سال گذشته پارک قاسم آباد مرمت و بازسازی شد و اصلاح ورودی این منطقه نیز انجام گرفت.

فیضی منش درباره مشکلات منطقه قاسم آباد، مطرح کرد: اصلاح فاضلاب محلات، رفع مشکل روشنایی و برق معابر منطقه، رفع مشکل وتأمین حمل ونقل شهری، کنترل و رفع معضلات تجمع معتادین و توزیع موادمخدر، پیگیری و رفع مشکل نبود فضای آموزشی و مدارس در منطقه از جمله معظلاتی است که شهرداری در صدد رفع آنهاست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مناطق الحاق شده به شهر همدان چه خبر؟ 

از مناطق الحاق شده به شهر همدان چه خبر؟