مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:502021-07-24سياسي

ایجاد ظرفیت تولید 20 هزارمگاوات برق در استان فارس


استاندار فارس اعلام کرد که در دولت های یازدهم و دوازدهم مجموعا 20 هزار مگاوات ظرفیت جدید تولید برق در استان به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس اعلام کرد که در دولت های یازدهم و دوازدهم مجموعا 20 هزار مگاوات ظرفیت جدید تولید برق در استان به بهره برداری رسیده است.

عنایت الله رحیمی شنبه دوم مرداد در آیین بهره برداری از سه نیروگاه برق کوچک مقیاس در شیراز که با حضور رییس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس در قالب پویش الف-ب ایران برگزار شد، گفت: 25 نیروگاه مقیاس کوچک در دولت های یازدهم و دوازدهم در فارس اجرایی شد که با این سه نیروگاه، تعداد نیروگاه های مقیاس کوچک استان به 28 نیروگاه خواهد رسید.

او با بیان اینکه سرجمع تولید برق از این نیروگاه ها 160 مگابایت خواهد بود، افزود: تاکنون 16 مزرعه خورشیدی در فارس با تولید 66.

7 مگاوات تولید انرژی خورشیدی راه اندازی شده و ظرفیت نیروگاههایی خورشیدی مشترکی که پشت بام نصب شده، به 72.

4 مگاوات رسیده است.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: امروز حداکثر ظرفیت تولید در شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر 5 هزار و 900 مگاوات است و مصرف حداکثر نیز 5 هزار مگاوات است.

رحیمی اعلام کرد که نیروگاههای بزرگ خورشیدی در وسعتی حدود 800 هکتاری در شمال استان با سرمایه گذاری خارجی در حال احداث است که بیش از 650 مگاوات برق در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ظرفیت تولید 20 هزارمگاوات برق در استان فارس

ایجاد ظرفیت تولید 20 هزارمگاوات برق در استان فارس