مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-24سياسي

آب های وقفی مازاد بر کشاورزی آستان قدس در گناباد صرف شرب می شود


مدیرعامل سازمان موقوفات و کشاورزی آستان قدس رضوی گفت: این سازمان آمادگی دارد آب های وقفی مازاد بر کشاورزی، را برای کمک به تامین آب شرب در اختیاز آبفا قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آبفا خراسان رضوی، حامد حسن زاده در نشست با سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد از وقف به عنوان یکی از ارزشمندترین سنت های دین مبین اسلام نام برد که پشتوانه عظیم مادی و معنوی جامعه اسلامی به شمار می رود.

 مدیرعامل سازمان موقوفات و کشاورزی آستان قدس رضوی اظهار کرد: تاریخ موقوفات آستان قدس رضوی در شهرستان گناباد، قدمت 500 ساله دارد و مردم این دیار، از دیرباز به این سنت حسنه اهتمام داشته اند.

سرپرست امور آبفا گناباد نیز با تشریح وضعیت تامین آب شرب این شهرستان و وجود تنش آبی گفت: آستان قدس رضوی به عنوان بزرگ ترین نهاد مذهبی کشور و جهان اسلام از ابتدای شکل گیری همواره مورد توجه ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده که تجلی این ارادت اجرای سنت حسنه وقف از سوی علاقه مندان به ساحت ائمه اطهار است.

جواد سالاری افزود: امور آب و فاضلاب گناباد آمادگی دارد منابع آب مازاد بر کشاورزی در اختیار سازمان موقوفات و کشاورزی آستان قدس را به شبکه توزیع آب تزریق کند تا از مشکلات ناشی از تنش آبی کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب های وقفی مازاد بر کشاورزی آستان قدس در گناباد صرف شرب می شود

آب های وقفی مازاد بر کشاورزی آستان قدس در گناباد صرف شرب می شود