مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-24اقتصادي

آلودگی محصولات کشاورزی فخب و سیاه اسطلخ به دلیل ورود فاضلاب


نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به آلودگی محصولات کشاورزی مناطق فخب و سیاه اسطلخ به دلیل ورود فاضلاب، گفت: باید اقدام اساسی انجام شود.

- ، محمدرضا احمدی سنگری پیش از ظهر شنبه در نشست هم اندیشی به منظور بررسی مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان رشت، اظهار کرد: بسیاری از نانوایی ها در تأمین آرد خود دچار مشکل هستند و علاوه بر این کاهش تعداد نیروهای کار در نانوایی ها باعث شده است که برخی نانوایی ها در سطح شهرستان تعطیل شوند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه کشاورزان نقش مهمی در چرخش چرخ اقتصادی کشور دارند که مورد بی مهری های زیادی نیز قرار می گیرند، افزود: قیمت فعلی برنج در بازار کفاف زندگی کشاورزان را نمی دهد.

وی اضافه کرد: مجلس درصدد آن است که اقدامات جدی برای جلوگیری از واردات برنج خارجی انجام شود و مسئولان استانی نیز باید نسبت به این مهم توجه کنند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: در سال های گذشته برخی از کشاورزان با وجود بیمه کردن اراضی و محصولاتشان، اما هزینه کافی در زمان خسارت را دریافت نکردند که این موضوع موجب بی اعتمادی و بی رغبتی آنها نسبت به بیمه کردن محصولات خود شده است.

احمدی با بیان اینکه استان گیلان در بحث کاشت دوم ضعیف است، عنوان کرد: برخی شهرستان های گیلان ظرفیت خوبی برای کشت دوم دارد و درآمد خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی محصولات کشاورزی فخب و سیاه اسطلخ به دلیل ورود فاضلاب

آلودگی محصولات کشاورزی فخب و سیاه اسطلخ به دلیل ورود فاضلاب