مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:402021-07-24اقتصادي

جزییات روش جدید پرداخت هزینه های درمان بازنشستگان و بیمه شدگان


در گذشته رسیدگی به پرونده ها و پرداخت هزینه های درمانی حدود یک ماه به طول می انجامید و همین موضوع افزایش نارضایتی را در پی داشت ولی اکنون تمام این موارد حذف شده و پرداخت اسناد کم حجم که بیش از 84 درصد از مراجعین را شامل می شود، - جی پلاس؛ مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ از پرداخت سریع هزینه های درمانی بیمه شدگان خبر داد و گفت: اسناد کم حجم که بیش از 84 درصد از مراجعین را شامل می شود، در عرض 24 ساعت پرداخت می شود.

افشین مقصودی افزایش قرارداد با مراکز درمانی را از جمله اقدامات این شرکت در دوران شیوع بیماری کرونا عنوان کرد و افزود: به منظور کاهش مراجعات مردم با آنلاین شدن معرفی نامه ها بیمه شدگان برای پذیرش و دریافت خدمت به طور مستقیم به مرکز درمانی مراجعه کرده و دیگر نیاز به دریافت معرفی نامه از شرکت نیست.

وی در خصوص پرداخت هزینه های درمانی بیمه شدگان بیان کرد: در گذشته رسیدگی به پرونده ها و پرداخت هزینه های درمانی حدود یک ماه به طول می انجامید و همین موضوع افزایش نارضایتی را در پی داشت ولی اکنون تمام این موارد حذف شده و پرداخت اسناد کم حجم که بیش از 84 درصد از مراجعین را شامل می شود، در عرض 24 ساعت پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ گفت: برای قرارداد صندوق بازنشستگی کشوری نیز طبق توافق صورت گرفته طی یک روز پرداخت ها صورت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات روش جدید پرداخت هزینه های درمان بازنشستگان و بیمه شدگان

جزییات روش جدید پرداخت هزینه های درمان بازنشستگان و بیمه شدگان