مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-24اجتماعي

تغییر یکباره نظر عربستان در برگزاری حج


رییس سازمان حج و زیارت به تلاش این سازمان برای اعزام حداقل یک گروه زائر به حج امسال و مراسم عرفه در کربلا اشاره و دلایل عدم حضور زائران ایرانی در حج را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علیرضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت، در گفت وگو با ایکنا، به تشریح این موضوع پرداخت که طی دو سال اخیر که امکان اعزام زائران ایرانی به حج مهیا نبود، سازمان حج و زیارت چه اقداماتی انجام داده است و گفت: مأموریت ذاتی سازمان حج و زیارت ارائه خدمات برای برگزاری حج، عمره و اعزام های زیارتی به عتبات عالیات و سوریه است.

در این رابطه بخش گسترده اقدامات ما از سوی 60 هزار کارگزاری انجام می شود که پرسنل استخدامی دولتی و حاکمیتی نیستند و در دو هزار و 500 دفتر زیارتی کارهای زیارتی را ساماندهی می کنند.

وی ادامه داد: سازمان حج و زیارت در این دو سال با درک این مسئله که کرونا واقعیتی است که باید آن را پذیرفت و با شناخت آن برای تداوم حیات بشری راهکارهایی را توأم با رعایت پروتکل های بهداشتی دنبال کرد، به صورت مستمر پیگیر مسئله زیارت بوده و با همکاری وزارت بهداشت، هلال احمر و کارشناسان سازمان حج و زیارت پروتکل هایی را برای ثبت نام، ساماندهی، اسکان، حمل و نقل و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر یکباره نظر عربستان در برگزاری حج

تغییر یکباره نظر عربستان در برگزاری حج