مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-24سياسي

حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، دین پژوه می پذیرد


مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان واحد مشهد گفت: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از بین علاقه مندان به فراگیری علوم اسلامی دین پژوه می پذیرد و ثبت نام دوره جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از 15 تیرماه آغاز شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان واحد مشهد گفت: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از بین علاقه مندان به فراگیری علوم اسلامی دین پژوه می پذیرد و ثبت نام دوره جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از 15 تیرماه آغاز شده است.

حجت الاسلام علی صادقی، در گفت وگو با ایسنا در خصوص اهداف شکل گیری و راه اندازی این حوزه علوم اسلامی اظهار کرد: در راستای دستیابی به وظایف محول شده از سوی رهبر معظم انقلاب و برای رسیدن به اهداف مطرحه در اساسنامه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حوزه علوم اسلامی بهمن ماه سال 1377 شمسی در تهران افتتاح شد و از آنجا که شهر مشهد دارای طیف عظیم دانشگاهی است، نیاز به راه اندازی این حوزه احساس می شد، بنابراین در سال 1380 این حوزه در مشهد تاسیس و در دانشگاه فردوسی مستقر شد.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان ادامه داد: پرورش بنیادین عناصر مستعد و علاقه مند به علوم اسلامی از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها، تلاش در جهت ارتقاء و استحکام فکر و اندیشه دینی دانشجویان، تأمین بخشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، دین پژوه می پذیرد

حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، دین پژوه می پذیرد