مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-24اجتماعي

چهار روز رگبار و رعدوبرق در برخی استان های کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، با اشاره به اینکه طی چهار روز آینده در برخی نقاط کشور رگبار باران و رعدوبرق مورد انتظار است، از وزش باد شدید و احتمال خیزش گردو خاک در بخش های مرکزی و شرق کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز و فردا (2 و 3 مرداد) در استان های گیلان، مازندران، ارتفاعات گلستان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس و ارتفاعات زاگرس به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و گربار باران، گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دوشنبه و سه شنبه (4 و 5 مرداد) در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود، گفت: دوشنبه (4 مرداد) تنها در اردبیل و شرق آذربایجان شرقی و سه شنبه (5 مرداد) در استان های اردبیل، گیلان، مازندران و شمال آذربایجان شرقی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، چهارشنبه (6 مرداد) با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار روز رگبار و رعدوبرق در برخی استان های کشور

چهار روز رگبار و رعدوبرق در برخی استان های کشور