مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-24اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین- رشت


وزیر راه و سازی با اشاره به سختی های تکمیل هشت کیلومتر باقیمانده از آزادراه قزوین- رشت، گفت: در حال حاضر این پروژه از پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصدی برخوردار است.

- ، محمد اسلامی پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از آزاد راه قزوین - رشت در محدوده شهر منجیل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای 8 کیلومتر باقیمانده از این آزاد راه یکی از معضلات و گره های ترافیکی کشور بود، اظهار کرد: هموطنان برای عبور از این مسیر ساعت ها باید در ترافیک معطل می شدند.

اسلامی به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه اشاره و اضافه کرد: با همکاری و تلاش همه دستگاه ها، کار فشرده و سختی برای اجرای این طرح طی ماه های اخیر انجام شده است.

وی در ادامه به پیشرفت بیش از 70 درصدی هشت کیلومتر باقیمانده از آزاد راه قزوین - رشت اشاره و با بیان اینکه سختی های کار در این منطقه با توجه به اینکه زندگی مردم منجیل و رودبار به رودخانه سپیدرود وابسته بوده بسیار زیاد بود، اظهار کرد: با توجه به این شرایط با استفاده از احداث پل و تونل اقدامات لازم برای تکمیل این آزاد راه در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه از 8.

3 کیلومتر این مسیر حدود 5 کیلومتر را پل و تونل تشکیل می دهد، افزود: تلاش شده برای احداث این مسیر با حداقل آسیب به محیط زیست حداکثر استفاده را فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین- رشت

پیشرفت 70 درصدی هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین- رشت