مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:202021-07-24اقتصادي

کشف 850 پمپ غیرمجاز آب در اصفهان


با آغاز عملیات شناسایی دارندگان پمپ های غیر مجاز آب، در تیرماه امسال 850 پمپ غیرمجاز در سطح شهر اصفهان کشف شد.

- ایسنا/اصفهان با آغاز عملیات شناسایی دارندگان پمپ های غیر مجاز آب، در تیرماه امسال 850 پمپ غیرمجاز در سطح شهر اصفهان کشف شد.

سخنگوی آبفای استان اصفهان با بیان این خبر گفت: بیشترین پمپ های غیرمجاز کشف شده به ترتیب در محدوده آبفای منطقه 5 با 410 و آبفای منطقه 4 با 324 مورد بوده است.

مهرداد خورسندی با بیان اینکه نصب مستقیم پمپ روی شبکه توزیع آب جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد، افزود: گروه های مروج مصرف بهینه آب آبفای استان اصفهان با همراهی مأموران نیروی انتظامی اجازه دارند ضمن رعایت موازین شرعی، قانونی و حقوق شهروندی، نسبت به شناسایی و قطع انشعاب آب افراد متخلف اقدام کنند.

وی گفت: مروجین پس از کشف پمپ هایی که بلافاصله بعد از کنتور آب نصب شده اند، در مرحله اول به مشترک متخلف اخطار می دهند و در صورت عدم اصلاح و رفع تخلف در مدت زمان تعیین شده، انشعاب مشترک به صورت موقت تا رفع تخلف قطع می شود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، وجود مخزن استراتژیک و نصب پمپ بعد از مخزن ذخیره را در شرایط کم آبی و اوج مصرف ضروری دانست و گفت: آب باید با فشار شبکه وارد مخزن ذخیره شده و سپس به وسیله پمپ به داخل ساختمان پم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 850 پمپ غیرمجاز آب در اصفهان

کشف 850 پمپ غیرمجاز آب در اصفهان