مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-24سياسي

افزایش حقوق باعث افزایش تورم می شود


افزایش حقوق باعث افزایش تورم می شود، دولت باید مانع این رشدتورم شود، افزایش حقوق در حالی که تورم همواره مازاد بر این افزایش است درعمل مشکلی را حل نمی کند.

- ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان، اظهار داشت: اشتباه برخی صنایع و مجموعه ها این بود که نیروهایشان را بیمه تأمین اجتماعی نکردند و خودشان صندوق بیمه برای نیروی انسانی خود ایجاد کردند.

وی افزود: افزایش حقوق باعث افزایش تورم می شود، دولت باید مانع این رشد تورم شود، افزایش حقوق در حالی که تورم همواره مازاد بر این افزایش است در عمل مشکلی از جامعه حل نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به افزایش قیمت محصولات مختلف و زیان دیدن تولید کنندگان به علت قطعی برق و تعطیلی واحدهای تولیدی، گفت: دامداران برای هر گاو روزانه حداقل 50 هزار تومان باید هزینه کنند، در چنین شرایطی هزینه های بسیاری را متحمل می شوند و نمی توان انتظار داشت شیر گران نشود.

وی از بهبود شرایط بیمه شدگان تأمین اجتماعی اصفهان در یک سال و نیم اخیر تقدیر کرد و گفت: باید همواره خدمات تأمین اجتماعی به سمت بهتر شدن و بیشتر تأمین کردن مردم برود و این موضوع نیازمند مدیریت جهادی و هوشمندانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق باعث افزایش تورم می شود

افزایش حقوق باعث افزایش تورم می شود