مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:102021-07-24ورزشي

آخرین وضعیت کشتی گیر قمی تیم ملی کشتی در المپیک توکیو


رییس هیئت کشتی قم با تاکید براینکه نماینده قمی تیم ملی کشتی در المپیک شرایط جسمی وروحی خوبی دارد، گفت: بسیاری از ورزشکاران در رشته ها مختلف به دنبال کسب سهمیه المپیک هستند، - زیرا خود کسب سهمیه یک موفقیت بزرگ است و کسب مدال یک موفقیت ماندگار است.

محمدهادی علیایی، رییس هیئت کشتی قم، در گفت وگو با ایسنا در رابطه با نماینده قمی تیم ملی در المپیک توکیو عنوان کرد:علیرضا نجاتی از لحاظ روحی و جسمی در شرایط خیلی خوبی به سر می برد؛ زیرا بیش از 18 ماه است که در همه اردوهای آماده سازی تیم ملی حضور داشته و در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ اوکراین نیز توانست با کسب بردهای ارزشمند مقابل قهرمان آسیا، قهرمان اروپا و نفرسوم دنیا جایگاه خودش را تثبیت کند.

وی ادامه داد: نجاتی در مسابقات 2019 غرب آسیا توانست مدال برنز وزن 60 کیلوگرم را کسب کند و سهمیه المپیک این وزن را نیز برای کشور بدست بیاورد ولی هر اتفاقی ممکن بود در این دو سال رخ دهد که علیرصا نجاتی اعزام نشود.

رییس هیئت کشتی قم بیان کرد: این وزن دو پروسه کسب سهمیه و تثبیت شدن در تیم ملی را داشت که نجاتی با توانمندی، اقتدار وانگیزه ای که از خودش نشان داد این سهمیه را حفظ کرد و در تیم ملی فیکس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کشتی گیر قمی تیم ملی کشتی در المپیک توکیو

آخرین وضعیت کشتی گیر قمی تیم ملی کشتی در المپیک توکیو