مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-24سياسي

تمدید یک هفته ای مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سلامت و رسانه در استان زنجان


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار در نخستین جشنواره سلامت و رسانه به مدت یک هفته تا تاریخ 8 مردادماه تمدید شد.

- ایسنا/زنجان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار در نخستین جشنواره سلامت و رسانه به مدت یک هفته تا تاریخ 8 مردادماه تمدید شد.

مصطفی محمدی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اهداف برگزاری نخستین جشنواره سلامت و رسانه، اظهار کرد: این جشنواره با اهدافی همچون ایجاد وحدت، همدلی، هم فکری و هم افزایی بین خادمان نظام سلامت و اصحاب رسانه، اعتمادسازی و امیدآفرینی عمومی نسبت به حوزه سلامت به عنوان سرمایه اجتماعی و ضرورت اساسی و پیش نیاز مهم برای فرهنگسازی و ارتقای سطح سلامت جامعه، ارتقاء سواد رسانه و رجوع به رسانه ‎های مرجع و منابع موثق خبری، اقناع سازی، فرهنگسازی و اصلاح رفتارهای فردی و اجتماعی مردم در حوزه سلامت، شکل گیری پروتکل های اجتماعی و اجتماعی سازی سلامت برگزار می شود.

وی در رابطه با بخش های فراخوان نخستین جشنواره سلامت و رسانه، افزود: فراخوان شرکت در این جشنواره در بخش های مقاله، یادداشت و سرمقاله، خبر، گزارش، عکس، مصاحبه، تیتر و طراحی گرافیک (تایپوگرافی، اینفوگرافی،صفحه آرایی، دیزاین و غیره) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید یک هفته ای مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سلامت و رسانه در استان زنجان

تمدید یک هفته ای مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سلامت و رسانه در استان زنجان