مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-24سياسي

تعداد مراکز نیکوکاری قزوین از 100 گذشت


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: تاکنون یکصد و 16 مرکز نیکوکاری در سطح استان و در نقاط مختلف راه اندازی شده که یکی از بهترین مراکز نیکوکاری ما مراکز مستقر در مساجد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین مهرعلی حق گویان در مراسم آغاز رسمی فعالیت مرکز نیکوکاری پویش مردم حاشیه قزوین در مسجد ولایت بیان کرد: انفاق، احسان و نیکوکاری در میان آحاد مردم وجود دارد ولی مرکز نیکوکاری این تلاش ها را منسجم و متحدتر می کند.

وی ادامه داد: برکتی که در حضور مردم برای کمک به هم نوعان خودشان وجود دارد بسیار زیاد است و کار برای مردم و به دست مردم راحت تر، عزتمندانه تر و به دور از بروکراسی اداری صورت می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: اگر امروز شاهد وجود نیازمندانی در جامعه هستیم ناشی از کوتاهی و قصور برخی از دستگاه ها و دوایر دولتی و غیر دولتی است چراکه اگر نظام جامع تأمین اجتماعی اجرا می شد، اگر تکانه های اقتصادی شدت نمی یافت شاهد برخی مسائل و گرفتاری ها نبودیم.

وی افزود: در کمیته امداد با توجه به لزوم رسیدگی هرچه بیشتر به نیازمندان، استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مراکز نیکوکاری قزوین از 100 گذشت

تعداد مراکز نیکوکاری قزوین از 100 گذشت