مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-24اقتصادي

255 شرکت در صف ورود به بورس!


بالغ بر 183 شرکت در فرابورس و 72 شرکت در بورس آماده پذیرش هستند که احتمالا تعدادی از آن ها نهایتا رد پذیرش خواهند شد.

- بورس تابناک ، مهدی قلی پور کارشناس بازار سرمایه در خصوص اینکه چه تعداد شرکت در صف پذیرش برای ورود به بورس یا فرابورس هستند؟ بیان کرد: لیست شرکت هایی که درخواست پذیرش در یکی از تابلوهای بورس یا فرابورس داده اند منتشر نشده است، ولی شرکت هایی که آماده پذیرش هستند بالغ بر 183 شرکت در فرابورس و 72 شرکت در بورس است.

به عبارت دیگر 255 شرکت در مراحل نهایی پذیرش هستند که احتمالا تعدادی از آن ها نهایتا رد پذیرش خواهند شد، ولی صدها شرکت دیگر هم درخواست پذیرش خود را به سازمان ارائه نموده اند که آماری از آن در دست نیست.

این کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به این پرسش که مشکل اصلی این صف های طولانی چیست؟ اظهار کرد:به نظرمشکل اصلی کیفیت صورت های مالی شرکت یا سهامداران و ساختار سرمایه شان است و در وهله دوم کم بودن نیروی انسانی سازمان بورس و فرابورس به نسبت حجم کار زیاد است و نهایتا شرایط عمومی بازار را می توان علت این صف های طولانی دانست.

او در ادامه گفت: مهم ترین ویژگی بازار سرمایه شفافیت آن از لحاظ معاملات سهام و از نظر اطلاعات شرکت های پذیرفته شده است به همین دلیل فرآ یندی که شرکت ها برای پذیرش در یکی از تابلوهای بورس یا فرابورس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

255 شرکت در صف ورود به بورس!

255 شرکت در صف ورود به بورس!