مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:502021-07-24بين الملل

روسیه: کنگره بهتر است مشکلات داخلی آمریکا را حل کند


سفارت روسیه در واشنگتن با اشاره به اینکه قانونگذاران آمریکایی بهتر است به مشکلات موجود در کشورشان بپردازند، از قطعنامه ضد روسی اعضای کنگره این کشور انتقاد کرد.

- به نقل از تاس، سفارت روسیه در واشنگتن در بیانیه ای با انتقاد از قطعنامه کنگره آمریکا علیه مسکو اعلام کرد: قانونگداران آمریکایی یک بار دیگر از بابت وضعیت چندین تن از اتباع این کشور در زندان های روسیه، ابراز نگرانی کردند.

این ادعاها در حالی است که دهها هزار شهروند آمریکایی هر روز با رفتار غیرانسانی مواجه و از دسترسی به مراقبت های پزشکی مناسب و کافی محروم هستند.

هموطنان ما نیز در همان وضعیت قرار دارند.

سفارت روسیه در ادامه با انتشار عکس هایی از چندین شهروند روس در زندان های آمریکا گفت: شاید وقت آن رسیده است که نمایندگان کنگره آمریکا با مشکلات کشور خودشان دست و پنجه نرم کنند.

پیشتر، مجلس سنای ایالات متحده در قطعنامه ای خواستار آزادی دو شهروند آمریکایی که به اتهام جاسوسی در زندان های روسیه به سر می برند شده بود.

قطعنامه های مجلس نمایندگان و سنای کنگره آمریکا که به طور مجزا توسط هر کدام صادر شده باشد ماهیتی مشورتی دارند و از لحاظ قانونی الزام آور نیستند و بیان کننده موضع قانونگداران در قبال مسائل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: کنگره بهتر است مشکلات داخلی آمریکا را حل کند

روسیه: کنگره بهتر است مشکلات داخلی آمریکا را حل کند