مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-24سياسي

عملیات اجرایی طرح ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس آغاز شد


عملیات اجرایی طرح ساماندهی فاضلاب شهر و انتقال به صنایع غرب شهر بندرعباس آغاز شد.

- ، فریدون همتی پیش از ظهر شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس که با دستور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرگفت: فاز اول عملیات اجرایی طرح بزرگ ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس و انتقال پساب تصفیه شده جهت استفاده در صنایع غرب بندرعباس، روز شنبه دوم مرداد ماه، با دستور دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس، آغاز می شود.

دکتر فریدون همتی، عنوان کرد: این پروژه بسیار مهم و تاثیر گذار در شهر بندرعباس، با سرمایه گذاری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان، توسط شرکت زیرساخت متشکل از صنایع بزرگ غرب بندرعباس، اجرایی خواهد شد.

به گفته استاندار هرمزگان، فاز اول این پروژه به طول 8 کیلومتر خط انتقال و احداث ایستگاه پمپاژ ده هزار متر مکعبی و با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان، آغاز می شود.

وی اجرای طرح بزرگ ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس و انتقال پساب تصفیه شده جهت استفاده در صنایع غرب بندرعباس را نمونه بارزی از ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع و بنگاه های اقتصادی استان در راستای رفع دغدغه مربوط به جمع آوری فاضلاب شهر بندرعباس دانست و ادامه داد: اجرای این طرح موجب جلوگیری از ورود فاضلاب به دریا در بندرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی طرح ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس آغاز شد

عملیات اجرایی طرح ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس آغاز شد