مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-24بين الملل

هرتزوگ به اردوغان: با یک فنجان قهوه می توانیم اختلافات را حل کنیم!


وب سایت روزنامه عبری اسراییل الیوم عصر جمعه گزارش داد که رییس رژیم صهیونیستی هفته گذشته پیامی به رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه ارسال و در آن بر لزوم حل اختلافات میان دو طرف تأکید کرده است.

- هرتزوگ به اردوغان: با یک فنجان قهوه می توانیم اختلافات را حل کنیم! وب سایت روزنامه عبری "اسراییل الیوم" عصر جمعه گزارش داد که رییس رژیم صهیونیستی هفته گذشته پیامی به رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه ارسال و در آن بر لزوم حل اختلافات میان دو طرف تأکید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام اسراییل الیوم، این نامه توسط هرتزوگ به مناسبت افتتاحیه نمایشگاه قهوه نوشته شد.

وی در این نامه نوشت: من اخیراً با رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه و دیگر رهبران منطقه صحبت کردم، من مطمئنم که اگر یک فنجان قهوه بنوشیم، می توانیم کل منطقه را به آینده فرهنگی بهتر برسانیم و اختلافات بین خود را حل کنیم.

هرتسوگ به انتصاب سلیم اوزتورک به عنوان اولین وابسته فرهنگی در سفارت ترکیه در تل آویو پس از 11 سال نبود یک مقام دیپلماتیک ترک در اراضی اشغالی اشاره کرد.

اوزتورک هم در پاسخ به هرتزوگ، از او به خاطر سخنرانی خوب تشکر کرد و اطمینان داد که هر جلسه ای بین رهبران منطقه می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرتزوگ به اردوغان: با یک فنجان قهوه می توانیم اختلافات را حل کنیم!

هرتزوگ به اردوغان: با یک فنجان قهوه می توانیم اختلافات را حل کنیم!