مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-24پزشكي

جهان در سیطره یک ویروس!


این روزها واژه سرخط اخبار دنیا و ایران کرونا است؛ دو سال است که این نام منحوس بر زندگی بشر در تمامی قاره ها و کشورها سایه انداخته است و همچنان قربانیان فراوانی گرفته و می گیرد و اکنون جهان در سیطره یک ویروس به سر می برد! - ایسنا/همدان این روزها واژه سرخط اخبار دنیا و ایران "کرونا" است؛ دو سال است که این نام منحوس بر زندگی بشر در تمامی قاره ها و کشورها سایه انداخته است و همچنان قربانیان فراوانی گرفته و می گیرد و اکنون جهان در سیطره یک ویروس به سر می برد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بیماری برای نخستین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان استان هوبیی، کشور چین شناسایی شد.

در 11 مارس، سازمان جهانی بهداشت شیوع بیماری را دنیاگیری اعلام کرد.

در پی بحران دنیاگیری بیماری کروناویروس در نقاط مختلف جهان، دنیاگیری کروناویروس در ایران به صورت رسمی در 30 بهمن 1398 تأیید شد.

هرچند به گفته برخی متخصصان از دی ماه بیمارانی با علائم کروناویروس به مراکز درمانی مراجعه کرده اند که به علت نو پدید بودن بیماری مورد شناسایی قرار نگرفته اند و به گفته معاون وزیر، چون در مقطع اوج همه گیری بیماری آنفلوانزای H1N1 بود، نظام سلامت به اشتباه آن را آنفلوانزا تشخیص داده و دیر متوجه ورود بیماری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان در سیطره یک ویروس!

جهان در سیطره یک ویروس!