مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-24سياسي

کسب رتبه نخست کشوری توسط روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از کسب رتبه نخست روابط عمومی اداره کل استان در بین روابط عمومی های وزارت مربوطه در ارزیابی سال 99 خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از کسب رتبه نخست روابط عمومی اداره کل استان در بین روابط عمومی های وزارت مربوطه در ارزیابی سال 99 خبر داد.

احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر گفت: روابط عمومی به عنوان بازوی توانمند هر دستگاه در نیل به اهداف، نقشی به سزا دارد و با ایجاد ارتباط با افکار عمومی سبب شفاف سازی عملکرد دستگاه و تقویت ارتباط دو سویه می شود.

وی در ادامه با بیان این که روابط عمومی میراث فرهنگی استان از جمله بخش های فعال این اداره کل در سال های اخیر بوده است، گفت: با توجه به ارزیابی های یک ساله انجام شده از سوی اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی کشور، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در شاخص های مورد ارزیابی اعم از تولید و ارسال محتوای خبری و بصری به خبرگزاری رسمی وزارت مربوطه، تعامل و ارتباط با رسانه های استانی و همچنین فعالیت مستمر و انتشار اخبار در شبکه های اجتماعی، طی سال 99 با کسب امتیاز 94 موفق به کسب رتبه نخست و عنوان روابط عمومی برتر کشور در بین ادارات کل میراث فرهنگی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه نخست کشوری توسط روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی

کسب رتبه نخست کشوری توسط روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی