مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-24سياسي

لزوم ارائه آموزش های فنی وحرفه ای استان بوشهر در حوزه مشاغل نوین


رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای استان بوشهر در حوزه مشاغل نوین لازم و ضروری است.

- ، حجت الاسلام موسی احمدی صبح شنبه در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای کنگان هم زمان با هفته ملی مهارت اظهار داشت: مهارت های فنی و حرفه ای نقش مهمی در پیشرفت و توسعه اشتغال در هر جامعه ای دارد.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه به آموزش های فنی و حرفه ای برای رونق تولید داخلی در سطح کشور ضروری است.

احمدی به نقش آموزش های مهارتی در رونق تولید و پیشرفت صنایع جنوب استان بوشهر تأکید کرد و افزود: آموزش های فنی و حرفه ای از اصلی ترین پایه های تقویت تولید داخلی به شمار می رود و مهارت آموزی به جوانان و شاغلین در صنایع دارای نتایج مثبت اقتصادی است.

وی بیان کرد: با توجه به خیل عظیم فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار و فاقد مهارت می توان با تلفیق علم و مهارت در دانشگاه ها و توانمندسازی این افراد جهت ورود به بازار کار نسبت به فضای کسب وکار کشور و استان بوشهر امیدوار شد.

احمدی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت عظیم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از جمله وجود استانداردهای آموزشی متنوع، امکانات و تجهیزات مدرن و بهره گیری از مربیان مجرب و کارآمد می توان نسبت به توانمندسازی مهارتی افراد جویای کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه آموزش های فنی وحرفه ای استان بوشهر در حوزه مشاغل نوین

لزوم ارائه آموزش های فنی وحرفه ای استان بوشهر در حوزه مشاغل نوین