مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-24اقتصادي

2 واحد نیروگاه سیکل ترکیبی یزد از مدار خارج شد


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان یزد ضمن اعلام خبر خروج از مدار دو واحد نیروگاه سیکل ترکیبی یزد، اظهار کرد: ابلاغ طرح پایلوت مدیریت بار صنعت با در نظر گرفتن مدیریت مصرف زمستان و پیک بار تابستان برای اولین بار توسط شرکت توانیر به صنعت برق استان یزد ابلاغ شد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان یزد ضمن اعلام خبر خروج از مدار دو واحد نیروگاه سیکل ترکیبی یزد، اظهار کرد: ابلاغ طرح پایلوت مدیریت بار صنعت با در نظر گرفتن مدیریت مصرف زمستان و پیک بار تابستان برای اولین بار توسط شرکت توانیر به صنعت برق استان یزد ابلاغ شد.

ابوالفضل اسدی در دهمین نشست ستاد کاهش پیک بار استان یزد در سالجاری با اشاره به این که اکثر صنایع حوزه برق منطقه ای یزد جزو صنایع فولادی هستند، تصریح کرد: در مصوبه اخیر هیئت وزیران، بخش عمده مدیریت بار به صنایع فولاد و سیمان اختصاص دارد و این در حالی است که 27 مورد از 31 صنعت استان در بخش آهن و فولاد هستند.

وی با اشاره به این که دو واحد نیروگاه سیکل ترکیبی استان از مدار خارج شده اند، افزود: بر اثر این اتفاق حدود 200 مگاوات تولید انرژی برق در استان کاهش یافت که همکاران ما در حال تلاش برای بازگردانی این دو واحد به مدار تولید هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 واحد نیروگاه سیکل ترکیبی یزد از مدار خارج شد

2 واحد نیروگاه سیکل ترکیبی یزد از مدار خارج شد