مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-24اقتصادي

احتمال خاموشی تا پایان هفته در ایلام


با توجه به پیش بینی دمای 50 درجه و فراتر از آن برای مناطق گرمسیری و دمای 40 درجه و فراتر از آن برای مناطق سردسیری استان، در صورت عدم رعایت الگوهای مصرف، - ایسنا/ایلام با توجه به پیش بینی دمای 50 درجه و فراتر از آن برای مناطق گرمسیری و دمای 40 درجه و فراتر از آن برای مناطق سردسیری استان، در صورت عدم رعایت الگوهای مصرف، با مدیریت اضطراری بار ( خاموشی) روبرو خواهیم شد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام اعلام کرد: با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی استان ایلام مبنی بر افزایش دما در هفته جاری و پیش بینی دمای 50 درجه و فراتر از آن برای مناطق گرمسیری و دمای 40 درجه و فراتر از آن برای مناطق سردسیری استان، در صورت عدم رعایت الگوهای مصرف، با مدیریت اضطراری بار ( خاموشی) روبرو خواهیم شد.

همچنین براساس سخنان سخنگوی صنعت برق مبنی بر افزایش مصرف انرژی در کشور و همچنین هشدار در مورد افزایش دمای هوا باید متذکر شد که این هفته مصرف برق از مرز 65 هزار مگاوات عبور خواهد کرد و در این حالت میزان مصرف از میزان تولید 10 هزار مگاوات بیشتر خواهد بود.

از هم استانی های گرامی تقاضا می شود تا حتماً ضمن رعایت الگوهای مصرف و خارج نمودن وسایل پرمصرف از مدار بویژه در ساعات اوج مصرف (12 تا 18)، استفاده از روشنایی روز و بخصوص عدم استفاده از کولرهای گازی در مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال خاموشی تا پایان هفته در ایلام

احتمال خاموشی تا پایان هفته در ایلام