مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-24بين الملل

پیک پنجم حادتر شده است/ به تست منفی PCR اعتماد نکنید


رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، گفت: پیک پنجم شیوع کرونا در مقایسه با چهار پیک قبلی بسیار حادتر، اما تعداد فوتی های آن کمتر شده است.

- رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، گفت: پیک پنجم شیوع کرونا در مقایسه با چهار پیک قبلی بسیار حادتر، اما تعداد فوتی های آن کمتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور اشاره کرد و افزود: پس از شیوع ویروس دلتا در استان های جنوبی و انتقال این ویروس به سایر مناطق کشور و به ویژه استان تهران و شهرهای اطراف آن، وقوع پیک پنجم پیش بینی می شد.

وی با بیان اینکه از یکی دو هفته اخیر با پیک شدید این بیماری مواجه هستیم، تاکید کرد: پیک پنجم از نظر شدت با هیچ یک از پیک های قبلی قابل مقایسه نیست.

رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، شدت ابتلای ویروس دلتا در مقایسه با 4 پیک قبلی را بسیار بالاتر ارزیابی و خاطرنشان کرد: در این پیک، شدت و میزان ابتلاء بسیار شدید بوده و به سرعت بیمار را به بد حالی و بستری می رساند.

صادق نیت با اشاره به علائم ویروس دلتا که سریع خودنمایی می کند، گفت: اگر علامت داشتید و تست PCR شما هم منفی شد، باز اعتماد نکنید و بدانید کرونا است و حتماً باید مراقبت های لازم صورت بگیرد.

وی با عنوان این مطلب که ابتلاء به ویروس دلتا به شدت خانوادگی شده است، افزود: کمتر افرادی را می بینیم که در مراجعه به مراکز درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک پنجم حادتر شده است/ به تست منفی PCR اعتماد نکنید

پیک پنجم حادتر شده است/ به تست منفی PCR اعتماد نکنید