مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-24پزشكي

همت جوانان اصفهانی برای درمان رایگان نیازمندان


مدکام نام طرحی است که جمعی از دانشجویان جوان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای کمک به پرداخت هزینه های درمانی بیماران نیازمند، راه اندازی کرده اند.

- ایسنا/اصفهان مدکام نام طرحی است که جمعی از دانشجویان جوان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای کمک به پرداخت هزینه های درمانی بیماران نیازمند، راه اندازی کرده اند.

درحال حاضر 200 پزشک، پرستار، ماما، مدیر آزمایشگاه، داروخانه و تجهیزات پزشکی در این سامانه برای کمک به بیماران داوطلب شده اند، اما قرار است دامنه خدمات طرح گسترده تر شده و از اصفهان به سایر نقاط کشور تسری یابد.

صابر قیاسی بنیان گذار مدکام در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مدکام مخفف دو کلمه مدیکال(Medical) و کام(Come) به معنای آمدن خدمات پزشکی نزد بیمار است، اظهار کرد: بنای کار ما این بوده که بتوانیم بخشی از خدماتی که در بیمارستان ها به بیماران ارائه می شود را در منزل به آنها ارایه دهیم و با کاهش بار مراجعات بیماران به بیمارستان، بار سنگینی که به دوش کادر درمان است را برداریم، در عین حال بعضی از خدمات درمانی را رایگان یا با هزینه اندک در اختیار بیمارانی قرار دهیم که توان پرداخت این هزینه ها را ندارند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه پرداخت هزینه های خدمات پزشکی در اصفهان و شهرهای بزرگ از توان بخشی از جامعه خارج است، گفت: از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت جوانان اصفهانی برای درمان رایگان نیازمندان

همت جوانان اصفهانی برای درمان رایگان نیازمندان