مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-24پزشكي

75 درصد از مبتلایان سنگاپوری واکسن زده اند


افراد واکسینه شده 75 درصد موارد اخیر کووید 19 در سنگاپور را تشکیل می دهند، اما تعداد کمی از آنها دچار بیماری شدید شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از یو اس نیوز، افراد واکسینه شده 75 درصد موارد اخیر کووید 19 در سنگاپور را تشکیل می دهند، اما تعداد کمی از آنها دچار بیماری شدید شده اند.

براساس داده های موجود که توسط دولت منتشر شده، افراد واکسینه شده سه چهارم از عفونت های کووید 19 سنگاپور را در چهار هفته گذشته تشکیل می دهند، اما آنها به طور جدی بیمار نمی شوند.

در حالی که داده ها نشان می دهد واکسن ها در پیشگیری از موارد شدید بسیار موثر هستند، باید این نکته را نیز در نظر گرفت که خطر آلودگی برای کسانی که واکسن دریافت کرده اند نیز وجود دارد؛ بنابراین واکسیناسیون به تنهایی برای توقف چرخه انتقال ویروس کافی نیست.

داده های روز پنجشنبه نشان می دهد از 1096 عفونت منتقل شده محلی در 28 روز گذشته در سنگاپور ، 484 مورد یا حدود 44 درصد کاملا مربوط به افرادی است که هر دز واکسن را دریافت کرده اند.

وزارت بهداشت سنگاپور گفت: شواهد مداومی وجود دارد که نشان می دهد واکسیناسیون از ابتلا به بیماری های جدی جلوگیری می کند، ضمن اینکه عفونت در افراد واکسینه شده به معنای بی اثر بودن واکسن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد از مبتلایان سنگاپوری واکسن زده اند

75 درصد از مبتلایان سنگاپوری واکسن زده اند