مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-24پزشكي

ارتقاء ضریب تاثیر نشریه علوم پایه پزشکی ایران


بر اساس آخرین ضریب تاثیر مجلات ISI که توسط موسسه Clarivate Analytics منتشر گردید ضریب تاثیر (Impact Factor) مجله علوم پایه پزشکی ایران (IRANIAN JOURNAL OF BASIC MEDICAL SCIENCES) از 2.

- بر اساس آخرین ضریب تاثیر مجلات ISI که توسط موسسه Clarivate Analytics منتشر گردید ضریب تاثیر (Impact Factor) مجله علوم پایه پزشکی ایران (IRANIAN JOURNAL OF BASIC MEDICAL SCIENCES) از 2.

146 به 2.

699 افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به رشد قابل توجه کیفیت مقالات مجله علوم پایه پزشکی ایران اظهار کرد: تعداد کل استنادات دریافتی مقالات این مجله نیز از میزان دو هزار 486 استناد در سال 2019 به سه هزار و 551 استناد در سال 2020 افزایش یافته است.

دکتر عبدالرسول رنگرزی تصریح کرد: حضور تعداد قابل توجهی از مجلات دانشگاه در نمایه های معتبر بین المللی و ارتقاء کیفی آنها را هم راستا باچشم انداز مرجعیت علمی و شاخص های کلان علم و فناوری کشور است که در نقشه جامع علمی کشور بر آن تاکید شده است.

دبیر شورای سیاستگذاری مجلات دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به این مطلب که مجله علوم پایه پزشکی ایران تنها مجله استان و شرق کشور است که دارای ضریب تاثیر در ISI است، اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده وتلاش های صورت گرفته در مجلات دانشگاه شاهد دریافت ضریب تاثیر توسط تعداد بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء ضریب تاثیر نشریه علوم پایه پزشکی ایران

ارتقاء ضریب تاثیر نشریه علوم پایه پزشکی ایران