مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-24اجتماعي

بچه شامپانزه ایرانی در کنیا عاقبت به خیر شد


باران بچه شامپانزه یتیم باغ وحش ارم در محیط محدود نگهداری شده و بر توانایی ذهنی اش اثر گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، استفان آنگولو دامپزشک باران در مرکز نگهداری سوییت واترز کنیا گفت: به تازگی این بچه شامپانزه یتیم 4 ساله از باغ وحش ارم تهران به مرکز نگهداری از شامپانزه ها منتقل شده است، باران 3 ماه در قرنطینه می ماند و این قرنطینه حیوانات با روش های معمول متفاوت و برای محدودیت ارتباطی میان حیوانات است، ممکن است یک حیوان ناقل بیماری باشد و یا از جای دیگری آمده باشد و در قرنطینه تحت نظر قرار می گیرد.

آنگولو افزود: برای حفظ سلامتی باران و سایر شامپانزه ها ابتدا آن را به مدت 3 ماه قرنطینه می کنیم و در طول این مدت آزمایش ها، تست های سلامت، تغذیه و رفتار باران را مورد بررسی قرار می دهیم و پس از صادر شدن تاییدیه سلامت، باران را به سایر شامپانزه ها معرفی خواهیم کرد.

دامپزشک باران تصریح کرد: این قرنطینه و مراقبت در قوانین کنیا اجباری است که برای جلوگیری از انتقال و انتشار بیماری بین حیوانات است و با روش های معمول قرنطینه تفاوت دارد.

استفان آنگولو در مورد شرایط باران گفت: اکنون باران 4 سال و 1 ماه سن دارد که متاسفانه نارس متولد و توسط یک پرستار بزرگ شده و قبل از آن که بتوانند او را به مادرش معرفی کنند، مادرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه شامپانزه ایرانی در کنیا عاقبت به خیر شد

بچه شامپانزه ایرانی در کنیا عاقبت به خیر شد